Heeft u als horeca- ondernemer de buik vol van het agressieve gedrag van beschonken klanten? En krijgen zelfs de beveiligers het niet meer voor elkaar als ze bijvoorbeeld klanten die dronken zijn of onder invloed, de toegang weigeren. Of wanneer ze al binnen zijn, hun naar buiten krijgen. Bv als ze voor overlast zorgen en het een kleinere horecazaak betreft. Of boos zijn, omdat ze niet meer kunnen reserveren.

Vaak hebben de kleinere zaken geen beveiligers aan de deur staan, werken er vooral jongere medewerksters, die dit moeilijk vinden om mensen aan te spreken.

Ook komen de vrouwelijke medewerksters veelal in aanraking met seksueel grensoverschrijdend gedrag door klanten. Ze vinden het moeilijk hierin hun grens aan te geven naar de klant, omdat ze bang zijn dat de klant dan niet meer terugkomt en hun baas boos is op hun.

Wij kijken samen graag met u wat de beste oplossing is voor de agressie waar u te maken mee heeft. Zo kijken we niet alleen naar de oplossing maar gaan we ook preventerend te werk.

Trainingen voor de horeca

Omgaan met verbale agressie
De training Omgaan met verbale agressie is bedoeld voor iedereen die in aanraking komt met agressie op de werkvloer. Agressie is een steeds groter wordend probleem. Eén op de drie medewerkers komt ermee in aanraking.
Bekijk training
Omgaan met verwarde personen
De training Omgaan met verwarde personen is bedoeld voor iedereen die beroepsmatig in aanraking komt met personen die verward gedrag vertonen. Verwarde mensen komen steeds vaker voor in onze maatschappij.
Bekijk training
Weerbaar tegen seksueel grensoverschrijdend gedrag
Word je tijdens je werk, op school, of tijdens een avondje uit regelmatig door mannen aangeraakt (terwijl je dit niet wilt) of worden er seksueel getinte opmerkingen, appjes of foto’s naar je verstuurd? Dan is deze training voor jouw. Leer seksueel grensoverschrijdend gedrag kennen en herkennen en leer grenzen stellen.
Bekijk training
Omgaan met agressie aan de telefoon
Uitgescholden worden, bedreigt worden of geintimiteerd worden door klanten, is iets waar medewerkers aan de telefoon, vaak mee te maken krijgen.
De drempel om iemand uit te schelden aan de telefoon is vaak veel lager dan face to face.
Bekijk training

Intresse of vragen? Neem contact met ons op!

Naar contact
Onze Trainingen
Doelgroepen
Overig
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram