Heeft u te maken met agressie als callcenter medewerker, personeelsmanager of administratief medewerker? Steeds meer Nutsbedrijven (Gas-water-Licht) zien dat meer en meer klanten te maken krijgen met grove betalingsachterstanden. Dit heeft natuurlijk een enorme impact.

Wij trainen de teams van o.a. de watermaatschappij dat afsluitingen doet , aan huis !. Van tevoren worden deze klanten uiteraard wel ingelicht dmv brieven en mails. De medewerkers die aan de balie zitten of telefonisch contact doen, krijgen ook met telefonische agressie te maken. Uitschelden, bedreigingen, zeker wanneer een medewerker belt om een betalingstermijn af te spreken.

Vooral door de maatschappelijke druk waarin mensen zich nu bevinden eisen ze veel van hun huishoudboekje en worden ze snel geïrriteerd door betalingsachterstanden, dit uit zich dan ook helaas vaak tegen medewerkers van bijvoorbeeld de afdeling incasso.

Trainingen voor nutsbedrijven

Omgaan met verbale agressie
De training Omgaan met verbale agressie is bedoeld voor iedereen die in aanraking komt met agressie op de werkvloer. Agressie is een steeds groter wordend probleem. Eén op de drie medewerkers komt ermee in aanraking.
Bekijk training
Veilig
huisbezoek
De training Veilig huisbezoek is bedoeld voor iedereen die beroepsmatig huisbezoeken aflegt en daarbij te maken krijgt met agressief gedrag. Helaas is het afleggen van een veilig huisbezoek niet altijd even vanzelfsprekend.
Bekijk training
Omgaan met agressie aan de telefoon
Uitgescholden worden, bedreigt worden of geintimiteerd worden door klanten, is iets waar medewerkers aan de telefoon, vaak mee te maken krijgen.
De drempel om iemand uit te schelden aan de telefoon is vaak veel lager dan face to face.
Bekijk training

Intresse of vragen? Neem contact met ons op!

Naar contact
Onze Trainingen
Doelgroepen
Overig
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram