
Omgaan met verbale agressie
De training Omgaan met verbale agressie is bedoeld voor iedereen die in aanraking komt met agressie op de werkvloer. Agressie is een steeds groter wordend probleem. Eén op de drie medewerkers komt ermee in aanraking.
Bekijk training
Omgaan met verwarde personen
De training Omgaan met verwarde personen is bedoeld voor iedereen die beroepsmatig in aanraking komt met personen die verward gedrag vertonen. Verwarde mensen komen steeds vaker voor in onze maatschappij.
Bekijk training
Omgaan met agressie aan de telefoon
Uitgescholden worden, bedreigt worden of geintimiteerd worden door klanten, is iets waar medewerkers aan de telefoon, vaak mee te maken krijgen.
De drempel om iemand uit te schelden aan de telefoon is vaak veel lager dan face to face.
Bekijk training
Overvaltraining
Een overval heeft direct een heftige impact op uw medewerkers. Tijdens een overval reageert het brein vanuit een Fight-Flight of Freeze reactie. Adraline en angst spelen een belangrijke rol. Hoe kun je het beste reageren tijdens een overval? Wat moet je vooral niet doen? Zijn uw medewerkers goed voorbereid op een overval?
Bekijk training