Agressieve klanten die steeds mondiger worden en geen geduld hebben. Klanten die medewerkers intimideren. Uitschelden, dreigen en soms zelf fysiek reageren. 

Medewerkers zijn bang en durven geen grenzen aan te geven, of doen het juist op de verkeerde manier. Klanten zijn boos, omdat ze geen geld terugkrijgen voor artikelen die ze te laat inleveren of gebruikt zijn. Of dat medewerkers hun aanspreken op het verdenken van diefstal. Komt dit u bekend voor en bent u winkeleigenaar? Kijk dan zeker eens naar onze trainingen voor winkels & bedrijven uit de retail branche.

Vaak vinden medewerkers het moeilijk om personen die verward of vervelend zijn uit de winkel te plaatsen. Bijvoorbeeld een dronken dakloze die weer scheldend de winkel binnenkomt. Of iemand die verdacht rondloopt in de winkel.

Zelfs bijvoorbeeld het aanspreken van jongeren die overlast veroorzaken in de winkel en net voor de ingang wordt als moeilijk en bedreigend ervaren. 

Wij van Wintraecken Agressietrainingen & advies hebben toonaangevende ervaring in de retail branche met succesvolle trainingen en een veiliger gevoel op de werkvloer. 


Trainingen voor retail

Omgaan met verbale agressie
De training Omgaan met verbale agressie is bedoeld voor iedereen die in aanraking komt met agressie op de werkvloer. Agressie is een steeds groter wordend probleem. Eén op de drie medewerkers komt ermee in aanraking.
Bekijk training
Omgaan met verwarde personen
De training Omgaan met verwarde personen is bedoeld voor iedereen die beroepsmatig in aanraking komt met personen die verward gedrag vertonen. Verwarde mensen komen steeds vaker voor in onze maatschappij.
Bekijk training
Omgaan met agressie aan de telefoon
Uitgescholden worden, bedreigt worden of geintimiteerd worden door klanten, is iets waar medewerkers aan de telefoon, vaak mee te maken krijgen.
De drempel om iemand uit te schelden aan de telefoon is vaak veel lager dan face to face.
Bekijk training
Overvaltraining
Een overval heeft direct een heftige impact op uw medewerkers. Tijdens een overval reageert het brein vanuit een Fight-Flight of Freeze reactie. Adraline en angst spelen een belangrijke rol. Hoe kun je het beste reageren tijdens een overval? Wat moet je vooral niet doen? Zijn uw medewerkers goed voorbereid op een overval?
Bekijk training

Intresse of vragen? Neem contact met ons op!

Naar contact
Onze Trainingen
Doelgroepen
Overig
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram